joomla template

Nustatymai

Jūs esate čia: Home » Klientų aptarnavimas
Antradienis, 18 Gruo 2018

Klientų aptarnavimas

Rašyti el. laišką Spausdinti PDF

Susisiekimas:

Kilus klausimams ar neaiškumams visada prašom kreiptis telefonu: +37067923646 arba e-paštu: Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai
stiklomanija.lt konsultantai suteiks naudingą informaciją, kaip surasti ieškomą produktą, kaip jį užsisakyti, kokios pristatymo sąlygos, kaip atlikti mokėjimą ir atsakys į kitus apsipirkimo metu iškilusius klausimus.

Paruošiamas:
Prekės paruošiamos nuo 1 iki 5 darbo dienų, priklausomai nuo užsakytų prekių kiekio.

Galimi atsiskaitymo būdai:
  • Banko pavedimu - užsisakote prekę/prekes ir pervedate pinigus į nurodytą banko sąskaitą (jos numerį gaunate e-paštu).
  • Paypal - norėdami atsiskaityti už prekę/prekes per paypal sistemą, turite susisiekti su mumis  e-paštu Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai .
  • Grynais- atsiimant prekę/prekes Titnago g. 12 IIIa. (prieš atvažiuojant būtina paskambinti +37067923646).

 

prekiu pristatymas

 


Lietuvos paštas:

Prekės siunčiamos Lietuvos paštų. Registruotą pirmenybinę siuntą (prekes) gausite per 2-5 darbo dienas.  Lietuvos paštu prekes gausite tiek į atokiausius Lietuvos kaimelius, tiek į užsienį.

Jūsų užsakytas prekes Lietuvos teritorijoje pristato nuo vienos iki penkių darbo dienų laikotarpyje nuo mokėjimo už prekes gavimo dienos. 95% siuntų pristatomos per 2-3 darbo dienas. Prekės galima atsiimti darbo dienomis.

Pagal jūsų nurodytą pašto kodą bus išsiustas siuntinis. Pašto kodą galima patikslinti čia: pašto kodų ir adresų paieška.

Kelių dienų bėgyje gausite pranešimo lapelį (iš pašo), kad Jūsų siuntinis pašte ir galite jį atsiimti. Pateikus pašto darbuotojui  pranešimo lapelį gausite užsakytą siuntinį.

Visiems pašto siuntiniams suteikiamas specialus brūkšninio kodo numeris, kuris leidžia fiksuoti siuntinį kiekviename siuntimo etape. Atsiimdamas pašto siuntinį, gavėjas turi pasirašyti.

 

Siuntos autobusais

Pervežimui priimamos siuntos , sudarytos iš vieno ar kelių paketų, ribojant vieno paketo svorį iki 15 kg.

Ant siuntos privalo būti užrašyta: gavėjo – miestas, vardas, pavardė, kontaktinis telefonas;

Gautos iš kitų terminalų siuntos atiduodamos tiktai adresatui arba asmeniui, turinčiam adresato pasirašytą raštišką įgaliojimą. Įmonėms skirtos siuntos atiduodamos tik asmenims, turintiems galiojantį įmonės darbuotojo pažymėjimą arba įmonės suteiktą įgaliojimą.

Atsiimant siuntą būtina pateiktį asmenybę patvirtinantį dokumentą, kurio duomenys įrašomi į siuntos gavimo dokumentą. Klientui nesutikus įrašyti asmens kodo, įrašomas pateikto asmens dokumento numeris ir serija.

Į terminalą atvežtos siuntos nemokamai saugomos vieną kalendorinę dieną, įskaitant ir šventines dienas. Už kiekvieną kitą kalendorinę dieną, saugant siuntą, imamas sibolinis mokestis.

Siunta, kuri buvo vežama į tarpinį miestą, neturintį siuntų skyriaus  ir nebuvo laiku atsiimta iš autobuso, yra grąžinama į siuntėjo stoties siuntų terminalą. Siuntėjui pinigai už pervežimą nėra grąžinami, o pakartotinis pervežimas atliekamas tiktai iš naujo apmokėjus pagal nustatytą tarifą (neatsiimus siuntos iš autobuso pakartotinai moka pirkėjas).

 

Pristatymo mokestis klientams iš užsienio:

Prekių pristatymas į EU sąjungos šalis kainuoja priklausomai nuo šalies. Prekes siunčiame pirmenybine siunta (Lietuvos paštu). Atsiskaityti galima ir per  PayPal. Perkantiems į užsienį prašome rašyti į mūsų e-paštą Šis el.pašto adresas yra apsaugotas nuo Spam'o, jums reikia įjungti Javaskriptą, kad matytumėte tai